Motorjaink

Munkánk ékkövei

Köszi!

Nevét nemhiába kapta a 2015/2016-os IV. Motostudent-re készített motor. Építése során számos, a csapaton és szponzorainkon túlmenően közeli barátok, családtagok, ismerősök és lelkes idegenek is segítették munkánkat, amiért nagyon sokszor mondtuk, hogy: Köszi! . Egy igazi közösségi összefogás eredménye első versenymotorunk. A lelke egy Honda CBR 250 R egyhengeres, négyütemű, vízhűtéses gyári blokk, amit nem módosíthattunk, viszont a BODIS Exhaust versenykipufogójának és pár kisebb megoldással meg tudtuk haladni a gyári teljesítményt. A világon elsőként alkalmaztunk versenymotorban aluminiumhabot maganyagként a szénszálas szendvicsszerkezetű vázban és lengőkarban, ezen magyar találmánynak (Aluinvent Zrt.) köszönhetően a szériához képest a váznál 50, míg a lengőkar esetében 70%-os súlycsökkenést értünk el. A gyári ECU helyett VEMS motorvezérlőt használtunk, amely egy lambda-szonda adatait dolgozza fel a tökéletes benzin-levegő keverék arányáért. A pilóta számára egy Mechatromotive EVO1-es kijelző ad folyamatos visszajelzést a motor állapotáról.

Benzines 2018 hamarosan

Elektromos 2018 hamarosan